FAQ

FAQ

Dodaný tovar je poškodený, čo mám v tomto prípade robiť?

V prípade, že ste obdržali poškodený tovar, kontaktujte nás prosím na telefónnom čísle +421 910 723 158 alebo na info@candystore.sk pre okamžité vybavenie reklamácie.

Aké sú dodacie lehoty ?

Tovar doručujeme prostredníctvom kuriérskej služby DPD. Tovar je doručený do 2 pracovných dní od expedície z nášho skladu v prípade, že tovar máme na sklade. O dodaní objednávky Vás bude kuriér vopred informovať prostredníctvom SMS, pričom je možné dohodnúť sa na čase, ktorý Vám najlepšie vyhovuje.

  • Kuriér DPD – bankovým prevodom 4,50 €
  • Kuriér DPD – GoPay 4,50 €
  • Kuriér DPD – platba na dobierku 5,90 €

Pri nákupe nad 80 € doprava ZDARMA.

Je na Vašej stránke stanovená minimálna objednávka?

Minimálna hodnota objednávky je 15 € vrátane DPH bez poštovného a balného.

Môžem svoju objednávku po jej odoslaní ešte zmeniť?

Po obdržaní vašej objednávky vám bude zaslané e-mailové potvrdenie. Objednávky sa spracovávajú každý večer a v následujúci deň sa tovar odosiela. Pokiaľ budete schopný nás kontaktovať pred ukončením pracovnej doby v daný deň, kedy ste objednávku odoslali, bude možné ju zmeniť.